Voi ce scaun de birou v-ați dori?

Nu știu cum e pentru alții, dar pentru mine statul pe scaun e un lux. Nu pentru că n-aș vrea ci pentru că nu prea am timp de stat. Dar și când stau… stau. Mai ales dacă un scaun e comod. Dintre toate scaunele posibile, cele de birou sunt preferatele mele.

Voi cum, unde și cât stați? Si ce fel de scaun de birou aveți? Ce fel de scaun v-ați dori?

Eu la  birou (na, vorba vine, zic de locul unde tronează laptopul, acasă), am un scaun banal. Cum biroul nu-l pot numi chiar birou, nici scaunului nu-i pot spune scaun de birou. Dar nu despre birouri  vorbim ci despre scaune de birou, alea în care ți se așează fundul atât de bine încât nu-ți mai vine să te ridici.  Ș-acilea, cu voia voastră, o să plâng oleacă. Că tocmai mi-am găsit jumătatea în materie de scaune de birou: scaun-de-birou-1

Ăsta, nenicule, nu-i un simplu scaun de birou. E regele, e șef de trib, e boss-ul scaunelor. Cum de ce? Pentru că face ceva ce nu fac celelalte scaune de birou: face masaj! Nu glumesc, face masaj. Are șase puncte de masaj cică. Nu știu ce dreaq înseamnă asta dar îmi place la nebunie ideea unui asemenea scaun. Are și telecomandă cu infraroșu, are lățimea șezutului de 52 de centimetri, e din piele ecologică( deci n-a murit niciun porc și nicio vacă pe altarul făuririi acestei minunății)

Cel care comercializează minunăția zice așa:

”Scaun de birou cu masaj OFF 934 are o forma anatomica si un spatar ce se muleaza pe forma corpului tau, ceea ce face munca o adevarata incantare.

Caracteristicile principale sunt:

– un scaun confortabil si o baza prevazuta cu un numar de cinci roti ;

– functie rotativa si reglabil pe inaltime ;

– un scaun elegant si rafinat, la un pret accesibil .

Scaunul are un  SISTEM DE MASAJ prevazut cu un numar de sase puncte de masaj, avand atat masaj in zona lombara, cat si in zona sezutului si a coapselor,

telecomanda are presetate cinci programe diferite de masaj si trei nivele de intensitate.”

Nici  ”formă anatomică” nu știu ce presupune la scaune, da’dacă spătarul se mulează pe forma corpului și-mi face masaj unde zice, io mi-l iau. Bine, nu chiar acum, costă ceva bănuți și tre’ să iau în calcul și achiziționarea unui birou care să facă cinste unui asemenea scaun.

Totuși… o să am o problemă. Când o să-mi pun eu șezutul în așa minunăție de scaun ș-o să apăs pe telecomanda aia bengoasă ca să mă răsfăț cu masaje în trei nivele, credeți c-o să-mi mai ardă de scris? Că io asta făceam la biroul meu care nu-i birou! Probabil că nu. O să-mi placă așa de tare să stau relaxată și masată, încât o să uit de ce l-am cumpărat și cât am dat pe el. Că de scris nu cred c-o să se mai pună problema, cum naiba să scriu când fundul meu va trepida și zona lombară va fi in extaz?

Pfff… las’ că mă descurc eu cumva. Poate îmi angajez un content writer. La așa scaun… ce talentu’ meu!

Ce zici? Că n-are rost să-l folosesc decât sporadic ca scaun de masaj și mai des ca scaun de birou? Mda, ușor de zis dar o să mă pot abține oare? Nu cred, poate doar dacă-mi fură cineva telecomanda… .

Voi ce scaun de birou v-ați dori?

 

 

2 comentarii

  1. cel din poza este minunat .. ar cam trebui sa-mi schimb scaunul, e cam obosit

    1. Și tu vrei masaj? Cică nu mai e pe stoc 🙂

Lasă un răspuns

