Vrei faianță? Ia-ți faianță!

gresie-portelanata-beige-inchis-jamaica-marron-45x45-cm_9348

Dădui peste frumoasa asta de poză pe un site. Și mă tot holbez la ea. E mișto, nu? Scară interioară, briz-brizuri, gresie… . Și ce gresie! Dacă n-ai oglindă-n casă poți să-ți faci freza-n ea! Jamaica Marron o cheamă. Până și numele e mișto. Iar culoarea, bej închis cu irizații maronii dă așa, un aer de eleganță locului, nu?

Păi nenicule, dac-aș avea un căsoi de-ăsta, așa l-as amenaja. Aș pune peste tot gresie și faianță. Nu că m-aș pricepe la amenajări interioare, pentru asta există specialiști în domeniu, da’ casa mea, banii mei! Aș apela și la ei, dar eu aș avea ultimul cuvânt. Bine, probabil ar ieși ceva între Luvru și Muzeul de Artă Africană (există așa ceva?), dar, pana mea, vorba românului: ”Cui nu-i place pragul să nu-mi calce”. Ce? Nici vorba asta nu există? Mi se pare mie sau azi sunteți cam… analitici? Hai să revenim la gresie, că eu tot pe site-ul ăla mă holbez.

V-am zis că au și faianță? De toate mărimile, formele și culorile care vă trec prin cap. Cum? Vreți de-aia rotundă, imbinată cu romburi și asezonată cu plăcintă de dovleac? Măh, vouă vă arde de glume și eu salivez acilea la gândul că o bucată din viitoarea mea baie va arăta așa:

faianta-maro-legno-wengue-25x50-cm_9365

Asta e gresie maro Legno Wengue. Nu v-am zis? Numele astea mă dau pe spate. Si culoarea… .

Vrei faianta? Ia-ți faianță:

faianta-alba-village-blanco-25x60-cm_9373

O cheamă Village Blanco, și-i albă și lucioasă de-mi vine s-o cumpăr!

Happy?

Mda, probabil dacă mă mai uit un pic, o să și cumpăr. Și mă trezesc mâine cu ea acasă, că livrările se fac în 24 de ore. Unde mai pui că poți să plătești în rate, cu Card Avantaje, sau tot odată, cu orice fel de card ai avea! Dacă ești mai ciufut de felul tău (io nu! 🙂 ) ai posibilitatea să returnezi produsul cumpărat (pe cheltuiala ta, binențeles)

Mda… acum că știu cum va arăta gresia și faianta din casa mea, nu-mi rămâne decât să mi-o cumpăr. Cum ce? Casa! Una ca aia din prima poză! Râdeți? Rău faceți! Nu mă provocați că-mi fac casă numai din fresie și faianta. Si la interior și la exterior! Ce ciment, ce cărămidă? Case de-alea vă faceți voi, eu mi-o fac altfel. Ce? Nu mă pricep la construcții? S-o credeți voi, eu mă pricep la orice, inclusiv la cai verzi și … pereți de gresie.

 

Lasă un răspuns

