Ceai verde

S-au cam înmulțit în ultimul timp băutorii de ceai verde sau mi se pare mie? Cum mă sucesc, cum mă-nvârtesc, dau peste acatiste în care se înșiră efectele benefice ale acestui ceai asupra organismului. Există Ceai Verde si Mixuri cu Ceai Verde . Așa, și?  Cică și ceaiul și mixurile fac bine la sănătate și frumusețe.  Cu frumusețea stau bine, sunt un pic mai frumoasă ca dracu’, dar cu sănătatea… mi-ar trebui niște ceai verde. Sau albastru, nu prea mă interesează cum il cheamă sau culoarea lui, important e să fie bun.

Ei hai, nu fiți așa curioși, nu m-a pălit nici parkinsonu’ nici altă (Doamne fere!) boală de-asta. Și nici n-am de gând să țin vreo dietă ( se spune că ceaiul verde face minuni în domeniu). Am doar o stare așa… mai apatică, ca să nu-i spun altfel, ș-am auzit că ceaiul verde sau anumite mixuri ceai verde fac minuni în astfel de situații. Nu c-aș ști ce înseamnă mixuri de ceai verde. Da’ aflu în trei secunde și vă zic și vouă.

Mixuri ceai verde: ceaiul verde amestecat cu sucul unui fruct. Banal? O fi, naiba mai știe, dar multă lume elogiază combinația de suc cu ceai. Ceai verde deci, cu oricare fruct îți trece prin cap. Mă rog, nu chiar oricare. Că eu m-am gândit instantaneu la gutuie. Și nu prea văd cum naiba aș putea face suc dintr-o gutuie. Sau pot?

Mda, nu-s băutoare de ceaiuri așa că … uite un site interesant: Artaceaiului – Magazin de Ceai OnlineSigur ei știu mult mai multe despe mixuri și ceaiuri decât știu eu. Văd că au tot felul de combinații de ceaiuri, care mai de care mai… băubile. Sigur ei știu tot ce e de știut despre ceaiul verde și ale lui mixuri. Tot ce știu eu este că, am văzut pe site, in afară de ceaiuri poți cumpăra de la ei și cafea (la asta mă pricep!) plus accesorii menite să-ți inlesnească prepararea și savurarea acestor produse. Poți comanda online și primi acasă produsele lor în maxim 72 de ore. Transportul este gratuit dacă comanzi de minim 49 de lei, chiar dacă stai în București sau la marginea țării.

Cam sec articolul și o lălăi aiurea fără niciun chef?  Nu-i vina mea, e boala aia de care vă spuneam că sufăr zilele astea și pentru care se spune că ceaiul verde face minuni. Dep… . Sunt depășită de subiect, asta vroiam să vă spun! Nu și cei de la Artaceaiului.ro!

Parc-aș încerca un ceai verde cu lămâie. Mă duc să-mi comand.

13 comentarii

  1. Io, țurgălit-am ieri nește ceai verde cu lămâie machiat cu coniac Jidevi! O minunăție de licoare matinală! Mi-o plăcut! Amu serios, tare bun! :)))

    1. Ooo, păi aşa vreau şi eu ceai! Pun pariu că ai avut o zi bună 🙂

      1. Minunată, o zi MINUNATĂ! :))

  2. Da vreo combinaţie cu bere ştii?

    1. După cum vezi, sunt expertă. Da, ştiu o combinație de bere cu lămâie :)))

      1. Neah, aia nu-mi place!

      2. Mai e şi bere cu tequilla. Dacă nici asta nu-ți place… ceai! Verde! :))

      3. Îmi place dar n-am voie. Mă resemnez! 🙂

  3. Ceai verde cu menta, bun, bun. Cred ca si eu sufar de boala aceasta, trag tare pe ceaiuri. Succes

    1. Scuze, cumva , comentariul tău a intrat in spam. La mine și-a făcut efectul, așa că… bea cu încredere!
      🙂

  4. Nici eu nu beau ceai. Chiar nu-mi place. Advertoriale nu citesc. Ei bine, pe asta l-am simpatizat. Prin negație m-ai facut curioasa :).

    1. Mă bucur că l-ai citit. Încerc să nu le fac prea.. seci. nu-mi iese de fiecare dată dar sunt subiecte care-mi plac și-atunci…

Lasă un răspuns

