Bijuterie

Nu puține sunt magazinele de bijuterii din mall -uri. De ce nu-s puține? Pentru că accesoriile sunt… necesare. Fiecare dintre noi purtăm măcar unul. O brățară, un ceas, butoni la cămașă… . Vezi, tocmai te pregăteai să spui eu nu. 

Femeile își cumpără periodic accesorii. Și le primesc drept cadouri cu plăcere, întotdeauna. Dacă vrei s-o cucerești pe vreuna, dăruiește-i bijuterii. Nu trebuie să fie scumpe, le poți cumpăra în perioada cu reduceri, poți cumpăra din mall sau de oriunde.  Uite, FashionHouse îți poate fi de un real ajutor. Sub acoperișul lor găsești cam tot ce-ți trece prin cap în materie de accesorii. Și cu prețuri destul de domestice, având în vedere că au produse cu reduceri de până la 70%, zilnic( văzui undeva la ei și un 90%!), pe tot parcursul anului.

Cum reușesc cei de la FashionHouse să aibă așa reduceri? Păi… uite ce zic ei: Produsele de la Fashion House provin din surplusul de stocuri ale producatorilor, din colectiile special concepute pentru magazinele de tip outlet si din colectiile din sezoanele anterioare ale brandurilor. Pentru ca business-urile lor sa performeze, producatorii trebuie sa vanda si stocurile in exces pe care le detin, astfel ca ofera reduceri substantiale de pana la 70% si chiar mai mult. Nu-i așa că acum reducerile astea nu-ți mai par de domeniul SF?

Ce e de fapt FashionHause? Este singurul centru comercial de tip outlet din Romania. S-a deschis în 2008 și… e încă deschis. Asta înseamnă că e o afacere de succes. Și că romanii, mă rog, bucureștenii, îi calcă pragul și… cumpără.

Ce cumpără? Bijuterii, accesorii, îmbrăcăminte, încălțăminte, decorațiuni, jucării… . Vrei să-ți mai spun? Mai bine le treci pragul și descoperi singur.

Adidas, BDB, Cavaliere, Benvenuti, Champion, Desigual ( i love that brand! ), Diesel și multe alte branduri le găsești la ei. De fapt, sunt peste 50 de branduri așa că… găsești tu vreunul pe gustul tău.

Mno, dacă citesc ce-am scris acilea… FashionHause pare el însuși (sau ea însăși?) o bijuterie. Dintr-un anumit punct de vedere, chiar e. Valoarea i-o dau clienții care-i trec pragul și-i apreciază atmosfera, spațiul generos, parcarea cu 200 de locuri, spațiul amenajat pentru copii, restaurantele și terasele, arhitectura ușor interbelică, prețurile, marfa.

Restul sunt… cuvinte înșirate pe blog.

Anunțuri

2 comentarii

  1. Eu…da…port…dar nu cumpăr.. Hihi.

    1. :)))) Păi… poartă-le cu plăcere dacă-s gratis

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: