Curgi

Curgi ploaie, spală norii negri

Și lasă loc de curcubeu

Curgi, spală norii și îmi lasă

Doar cer, așa cum faci mereu.

Curgi și îmi spală amintirea

De-a nopților negreală deasă

Curgi în rafale sau sfioasă

Curgi de îmi spală cerul meu.

Curgi până uit. Curgi până mor

Nu mai e mult, tu curgi cu zor

Ș-apoi mă uită. E ușor

Doar curgi ș-așteaptă-mă să mor

Și te oprește. De e nor,

Poți să mai curgi, mi-e cerul plin

Curgi și te-oprește repejor

O o clipă doar, să pot să zbor

Înspre adâncuri. Curgi ploaie,

Curgi și spală-mi dor

Curgi. Cât mă scurg și mor.

 

 

 

 

 

 

 

5 comentarii

  1. Uff… tu scrii şi aici? Cât am pierduuut 😦
    Mă laşi să dau follow?

    1. N-ai pierdut nimic Potecuță 🙂 Scriu şi aici, când am timp şi… . O da, dă ce vrei tu :)))

      1. Am crezut că l-ai închis când te-ai mutat..
        Mulţam! 😉

      2. Nop, prima dragoste… 😉

      3. E bine de ştiut 😉

Lasă un răspuns

