Aventuri

Descopera distractia in Parcuri de Aventura

-Ce zici măh acolo?

-Nu zic io tăticule, zice reclama asta! Uite, este vorba despre parcuri de aventuri amplasate în Iași, Neptun, Brasov,  unde oamenii…

–Mă, tu ți-ai făcut lecțiile? Ce aventuri ai tu în cap? Tu ești de aventuri? N-am io la 40 de ani și vrei tu la 12?!  Numai prostii ai în cap!

-Tăticule, astea nu sunt prostii, un parc de aventura este un loc unde copii și adulți se pot destinde și…

-Ia lasă tu calculatoru’ și pune mâna pe carte, că-ți destind două palme de nu te vezi!

…………..

-Gigele, ia lasă mă cartea aia și treci încoa’

-Da tăticule!

-Mă, ia citește tu aicea și zi cum e cu parcurile alea, că io nu mai văd așa bine. Adică, ia vezi, scrie că în Parcuri de Aventuri găsești adrenalină și pentru ăștia mai mari așa, ca mine? Că am auzit că adrenalina e bună.

-Da tăticule, zice că ”copiii pot avea parte de adrenalina, iar parintii de miscare imbinata cu distractia”

-Cum mă?

-Păi așa scrie. Oferte parcuri de aventura, Păltiniș, adrenalină…

-Ia mai vezi și la alte Parcuri de Aventuri!

-Uite, parc de aventura Balotești. 50 de ron, Trasee marcate, se oferă echipament…

-Adrenalină au mă?

-Nu scrie tăticule, dar adrenalina se obține acolo, este un hormon produs de glandele suprarenale…

-Cum mă? Și parcurile astea au glande de-alea?

-Nu tăticule, organismul nostru are…

-Ș-atunci de ce zic aștia  că au adrenalina, cum le zice,  fac oferte parcuri aventuri sau cum scria acolo, dacă te duci la ei și…

-Păi nu tăticule, tu intri pe https://www.aventurio.ro/rezervi online biletul pentru parcul de aventură în care vrei să mergi și acolo… vei avea parte de experiențe unice: Rafting, Bungee jumping, sală de cățărat, zbor cu balonul, de-astea. Faci astea, crește adrenalina secretată de glandele tale, înțelegi?

-Cu mă, mă cațăr de nebun și glanda face adrenalină? Așa, tam-nesam?

Da tăticule, organismul reacționează la stimuli noi, la efort, la emoție și tensiune …

-Mă da’ tu crezi că eu nu știam? Ia treci tu la lecții, hai! Și dacă-mi vii cu un 10 mâine mergem amândoi la bun-jampin de-ăla!

-Bungee jumping tăticule!

-Mă tu n-auzi s-o-ntinzi la lecții? Hai!

 

 

3 comentarii

  1. Divingsuit (anca-ovidiu Stan) · · Răspunde

    Haha, mah tu n-auzi? Treci la lecții! Parca mi se făcu dor de cuvintele astea.

  2. Hehehe, îl cam cunoaştem pe Gigel, nu? Fain scris!

Lasă un răspuns

