Bilete

Ce înseamnă pentru tine fericirea? Un job bun, o familie mulțumită, o mâncare bună? Un amic al meu îmi spunea la un moment dat că ar fi fericit dacă cineva i-ar dărui două bilete  avion Bucuresti Dortmund.

Fericirea nu este întotdeauna costisitoare. Vă spun asta din proprie experiență. Anul ăsta am văzut Lisabona și Bucureștiul. Dacă la Lisabona am mers cu mașina, în București am ajuns, grație unui bilet de avino ieftin. Spun că fericirea nu este costisitoare pentru că chiar nu e. Uneori ne facem prea multe griji pentru bani, buget, cheltuieli. Gândim fiecare mică cheltuială, chivernisim fiecare bănuț și ne pierdem visurile în lanțul de facturi care trebuiesc plătite, haine ce trebuiesc cumpărate, prostioare care ne sunt necesare … și nu prea. Și ne trezim, la un moment dat că nu am călătorit, nu am văzut lucruri și locuri noi.

Exact ca amicul cu bilete de avion în lista de dorințe. Omul nici măcar n-a fost curios dacă acele bilete avion Bucuresti Dortmund sunt scumpe sau ieftine. Și nici n-a întrebat pe undeva dacă există vreun bilet de avion ieftin care să-l ducă spre destinația la care visează. El doar visează. Atât. Și așteaptă ca cineva să-i  dăruiască acele bilete. Când i-am spus rezerva un bilet de avion ieftin, s-a uitat lung la mine, de parcă vorbeam despre ozn-uri, și mi-a spus sec: N-am bani! 

Visurile costă. Fericirea costă. Totul are un preț. Mai mic, mai mare, în funcție de ce și cum ne dorim. În imaginația noastră. În realitate… bilete avion București Dortmund  și bilete avion Dortmund Bucuresti găsești și la preț mic.

Nu trebuie să călătoresti la first class ca să fii fericit. Nu trebuie să intorci banii cu lopata ca să fii fericit. Nu trebuie să primești cadou bilete de avion ca să fii fericit. Trebuie doar să vrei.

Călătoria spre cunoașterea de locuri noi nu e scumpă. Tu o faci să pară așa. Te-ai gândit câți bani cheltui într-o lună pe țigări, cafea, bere, mici, shaorma? Vei spune că și astea te fac fericit și nu poți renunța la ele. Te cred pe cuvânt. De fapt, ție îți place acel n-am bani. Vrei să călătoresti, vrei vacanțe, vrei bilete de avion. Cadou. Tu ai de făcut lucruri mai importante de făcut cu banii tăi. 

Dragă prieten, dacă vrei să fii cu adevărat fericit, cumpără-ți singur biletele alea. Dă o raită pe Aerolines si rezervă-ți bucățica ta de fericire, nu-i deloc greu. Din câteva clicuri vei face primul pas spre Dortmund. Vei vedea că ai bani suficienți. Costă mai puțin decât țigările pe care le fumezi într-o lună.

Lasă un răspuns

