Cărți

Am intrat săptămâna trecută într-o librărie cu dorința de a cumpăra o anumită carte. După o învârteală zdravănă și căutări intense, am ieșit, dar nu cum am intrat, ci cu mai mulți nervi. M-aș fi scutit pe mine de ei (de nervi) dacă aș fi știut că pot găsi milioane de carti la libraria Books Express  

Pare greu de crezut că poți găsi într-o librărie milioane de carti? M-am uitat pe site. Și nu-mi mai pare deloc greu de crezut. Sloganul lor, Îți aducem orice carte din lume pentru profesia și pasiunile tale pare potrivit pentru diversitatea de carte pe care am descoperit-o pe libraria asta online.

De curiozitate, am căutat, și găsit, firește, cartea pentru care mă enervasem săptămâna trecută. Ș-am mai găsit vreo două carti pe care mi le doream dar… renunțasem să le mai caut de ceva timp. Și le-am comandat. Asta după ce am pus câteva întrebări pe chat. Da, îi poți contacta și așa, dacă ai nelămuriri, nu știi ce și cum e cu livrarea, etc. Ai la dispoziție și mailul, și telefonul dacă cumva nu te descurci. Deși e aproape imposibil să nu te descurci.

Categoriile sunt bine definite, ai la dispoziție o căsuță de căutare după titlul, cărții, autor, cuvinte cheie, deci… . Poți afla până și ce carti au fost publicate azi, ori asta chiar mi se pare fantastic.

Mai fantastic decât fantasticul însă este povestea Book Express. O Bogdană și un Bogdan au devenit librari  din pasiune pentru carti. Aș fi băgat mâna în foc că nu prea mai există pasiune de-asta prin zilele noastre. Librăriile sunt afaceri și atât. Așa știam și credeam. Se pare că m-am înșelat. și nu pot decât să mă bucur.  Și să doresc librăriei lor viață lungă. Au deja șapte ani, ani în care sute de mii de cărți le-au tranzitat rafturile virtuale în drumul către cititori. Ani în care au bucurat imaginația, nevoia de cunoaștere sau curiozitatea cititorilor. Sunt puțini? Poate că da. Anii. Cărțile însă… sunt milioane!

Convinge-te singur. Site-ul Book Express e ușor de găsit, e simplu de cumpărat pe el. Și citește. Cât, când și tot ce vrei!

72e2de7f-dabf-4411-80a1-f4ba70b0c6c7

 

6 comentarii

  1. Super, chiar nu știam librăria asta 🙂

    1. Nici eu, deşi au ceva ani de activitate 🙂

  2. Sigur le voi face o vizită!

    1. 🙂 Sigur nu vei regreta, Radu. Week-end frumos să ai!

  3. Greu imi fac timp ca sa imi hranesc sufletelul cu o carte buna. Dar cum prind momentul profit din plin. Acum citesc in special povesti. Unele le-am invatat pe de rost!
    Merci de pont, intru si eu sa vad ce gasesc!

    1. Cu multă plăcere, Albinuță 🙂 Poveşti? Nu mi-ar strica nici mie…

Lasă un răspuns

