Paturi.

Patului îi stă bine în dormitor. Dormitorului îi stă bine cu un pat în componență. Ce? N-ați mai pomenit dormitoare fără pat? Eu da, având în vedere că nu orice pat merită să ocupe încăperea cea mai importantă din casă. Paturi de dormitor sunt multe. Orice casă are cel puțin unul.

Sună a pleonasm expresia pat de dormitor? Nu e. Sau e? Mno, presupun că nu, din moment ce poți pune un pat în orice încăpere vor mușchii tăi. Bine, mai puțin în baie, la mine n-ar încăpea.

Există o grămadă de tipuri de paturi. Paturi tapitate, paturi din lemn masiv, paturi de tip sofa… . V-ați prins, nu? Nu prea mă pricep la paturi. Dar mă pricep la ce anume se face cu/într-un pat de dormitor.  Se doarme, binențeles! Mă rog, fiecare după posibilități și… chef.

Orice ai face tu în patul tău din dormitor sau de oriunde altundeva te privește doar pe tine. Cu condiția să nu stai la etajul de deasupra mea și să-ți scârțâie patul! Că ți-ai cumpărat un pat dormitor ieftin, bravo ție! Asta înseamnă că ești un bun administrator al bugetului propriu. Sunt paturi dormitor foarte bune la prețuri decente. Dar dacă, în goana ta după economisirea a trei leuți leșinați ți-ai luat un pat care scârțâie și-mi macină puțina răbdare pe care o mai am… mai bine te muți. Hai, nu te muți, dar parcă m-aș oferi să contribui la schimbarea mobilierului tău din dormitor ca să pot avea eu nopți odihnitoare.

Am găsit ceva oferte de paturi tapitate pe Acaju.ro. Sincer, au și modele scumpe dar am văzut și un pat dormitor ieftin destul de interesant. Majoritatea paturilor comercializate de ei sunt construite pe cadru de lemn și conțin, în funcție de model, suport lamelar pentru saltea, unele au somieră metalică și sertar de depozitare.  Deci, vecine, dragă… fugi și ia-ți naibii un pat dormitor ca lumea!

Dacă-ți iei, promit să nu te mai înjur în gând când trântești ușa de la baie, când tropăi la trei dimineața prin bucătărie, când fumezi pe geam și tot fumul vine la mine. Și mai promit să accept cafeaua, dacă-mi vei oferi vreodată una 🙂

thumb_3356

 

 

Lasă un răspuns

