Zâmbește!

Dinti. Dinții… sunt buni. Când îi ai, când sunt albi, sănătoși și frumos aliniați, atunci sunt buni. Buni la mâncat, la râs, la mușcat.

Sunt buni până te apucă durerea. Una de-aia de te face să-ți dorești un sfârsit subit. Dacă te mai și apucă în miez de noapte… ești un om nefericit. Dacă până să te apuce durerea nu prea îi aveai la suflet medicii stomatologi, pârdalnicul chin te împinge să-ți faci programare de urgenta la stomatologie. Dintr-o dată stomatologul devine Dumnezeul tău salvator. Îngerul care-ți ia durerea cu mâna. Eroul care te scoate din iadul durerii. Cabinetul e oaza în care îți recapeți suflul și pofta de viață.

Este? Este, pentru că am trecut prin ceva experiențe de-astea. Am trecut prin iadul durerii (o fi existând și altul?), mi-am privit îngerul în ochi și… i-am mulțumit lui Dumnezeu și Dumnezeului dinților pentru alinarea pe care mi-a adus-o. Da, știu, te uiți cruciș și… zâmbești. Na, pentru uitătură te poți adresa unui oftalmolog, pentru zâmbet însă, te ajută tot dentistul.

Acum serios vorbind,  se poate întâmpla oricând să ai nevoie de un un cabinet care să-ți poată oferi servicii din gama urgente stomatologice. Eu am avut această nevoie și a trebuit să caut , să dau telefoane la jumătate din cabinetele din oraș. Ba aveau programări, ba medicii erau în concediu, ba n-aveau aparatura necesară depistării cauzei durerii.  Într-un final am ajuns la Trident. Și mi-a părut tare bine. Atât de bine încât m-am bucurat că ceilalți la care sunasem n-au putut sau n-au avut cum să mă ajute.

0726926238. Notează-ți undeva numărul ăsta de telefon. Ține-l la îndemînă, nu poți ști când te va apuca, pe tine sau cineva apropiat, vreo durere de dinti. Folosește-l și dacă ai nevoie de estetică dentară, implantologie, radiologie și alte servicii de specialitate, nu neapărat urgente stomatologice.

Apeleză la ei cu încredere și … la timp. Fă-ți zâmbetul strălucitor. Pentru că zâmbetul, știi bine, este cartea ta de vizită. El îți luminează chipul, el înmoaie pe cel căruia i-l adresezi, el îți deschide uși.

Zâmbetul inseamnă gură. Gura înseamnă buze, limbă, dinți. Iar dinții trebuiesc tratați, intreținuți, îngrijiți. Uită-te în oglindă, zâmbește cu dinții la vedere și… dacă nu-ți place ce vezi sună la numărul ăla.

 

 

Lasă un răspuns

