Masaj

N-ai simțit niciodată nevoia de un masaj masaj care să te relazeze după o zi de muncă? Eu da, numai că nu prea are cine să mi-l facă. Am găsit pe un site fotolii de masaj Rokol Băi nene, dac-aș avea unul din ăsta aș sta numai pe el!

De ce? Intrați de curiozitate pe link să vedeți cum arată și ce face! Am mai văzut fotolii de masaj de calitate, dar ca ăsta nu! 6 role de masaj, şină în L cu role 3D, muzică prin bluetooth, led, masajul gâtului şi a cefei cu perne de aer, role la tălpi – reflexoterpie, încalzire pentru talie, şezut şi tălpi, etc.-așa este prezentat pe site.Are îmbrățișare cu perne de aer și presiune, masează gâtul și ceafa,dispozitiv de masare pentru tălpi extensibil (pentru cazul în care ești mai lung de la mama-natură) șină pentru masarea spatelui și feselor… . Vorbesc de fotolii de masaj Rokolși anume Rokol RK 7909B Zero Gravity, comercializat de Komoder, cu o garanție de 3 ani și postgaranție de 5. Cu așa un fotoliu în casă nu cred că mi-ar mai trebui altceva, am relaxarea asigurată.

Merită banii, cu siguranță. Când e vorba de confortul propriu, nimic nu e prea scump. Gândește-te cât ai dat pe televizorul ăla care-ți ocupă jumătate de perete și îți înțepenesc oasele holbându-te la el. N-ai sta mai bine într-un fotoliu de la Komoder în timp ce urmărești serialul preferat, echipa de fotbal favorită sau orice altceva îți place?

Dacă ne uităm la preturi, există modele mai scumpe și modele mai ieftine dar știi cum e… dai un ban dar ai parte de un super masaj! Pe Komoder găsești prețuri și pe măsura unui buzunar mai mic. Fotolii de masaj de calitate sunt zeci. Fotolii de masaj Rokol, la fel. Poți alege în funcție de culoare, model, funcții disponibile. Îl poți așeza în sufragetie, hol, dormitor, unde ai tu chef și crezi că se cuvine. Important e să-l ai. Și când o să-l ai, n-o să mai folosești niciun alt fotoliu din casă. Eu așa aș face. Și voi face, cu siguranță, imediat ce-mi voi cumpăra unul.

rokol-rk-8900

Lasă un răspuns

