Ce este viața? 

​Prieteniile se construiesc în timp. Timpul este alcătuit din momente. Momentele, adunate laolaltă, înseamnă viață. Viața înseamnă… ce? Suma momentelor petrecute în preajma prietenilor? Sau suma prietenilor cu care ai petrecut un timp? Şi dacă n-ai prieteni, ce este viața? Suma  nimicului care te înconjoară? Nu, viața este suma a ceea ce faci. Viața nu este despre cum să aduni prieteni, ci despre cum să-ți fii tu ție prieten. Viața este despre omul din tine, nu despre oamenii de lângă tine. Viața eşti tu. Iubeşte-te, fii bun cu tine. Doar aşa vei şti să fii bun şi cu cei din jur. Şi momentele în care ai fost bun se vor aduna în jurul tău, ca nişte prieteni. Viața este despre conştiință împăcată. Nu e nici despre timp, nici despre prieteni, nici despre momente. Viața este suma răului pe care nu l-ai făcut şi a binelui pe care puteai să-l faci.  

  • Ce este viața? Care este scopul ei? Ne naştem, creştem, ne maturizăm, îmbătrânim, murim. Unde este scopul? Care-i menirea noastră? Nu, nu perpetuarea speciei, e un răspuns ieftin.  Undeva, un răspuns zace nedescoperit. Suntem atât de mici şi fragili încât va mai dura  mult timp până vom accepta că suntem frunze în vânt. Fii ai hazardului. Nimicuri într-un joc necunoscut. Poate că şi hazardul şi necunoscutul există doar în mintea noastră… .
7 comentarii

  1. Mi-ai dat temă de casă.
    Dar mi-a plăcut mult primul paragraf! Mult! 😉

    1. 🙂 Spor la făcut tema. Mă bucur că ți-a plăcut. Primul paragraf e, de fapt, ceva ce am postat pe Fb. Fac des asta în ultimul timp, îmi irosesc cuvintele şi timpul altundeva iar blogul… se umple cu advertoriale 😦

  2. Poate scopul este să ne pregătim pentru o viață viitoare. Suntem frunze în vânt, dar vântul ne poate purta în alt loc, unde vom fi cu adevărat împliniți.

    1. Poate. Sunt atâția „poate” într-o viață… . Prea mulți „poate” şi prea puține certitudini

  3. bob de suflet · · Răspunde

    Mulțumesc pentru acest text. Aveam mare nevoie de el.

    1. Nu știu dacă ar trebui să mă bucur… . Prin orice ai trece, nu uita să te prețuiești cum nimeni altcineva n-ar putea s-o facă. Ridică-te, șterge-ți lacrimile și fă TOT ce trebuie făcut PENTRU TINE.

  4. […] învățat că viața sunt eu. Că mi-o pot organiza sau o pot lăsa la voia întâmplării, în funcție de cum îmi […]

Lasă un răspuns

