Găsim Ginkgo Biloba online. Da, găsim.

Ginkgo Biloba-medicament minune. Tot aud, toată lumea vrea, dar nu prea știe nimeni ce-i. Voi știți? Haideți să vedem!

Vorbim de un copac. Arborele Pagodelor. În China, i se mai spune și patru bani. Habar n-am de ce, dar n-am la îndemână un chinez să-l întreb. Interesant este însă faptul că, din frunzele și fructele acestui Ginkgo Biloba, se extrag ginkgolidele, flavonele… . Da, știu, mult prea complicat. Dacă vreți, o luăm pe scurtătură: ce se extrage din fructele și frunzele acestui copac intră în componența a zeci de produse medicamentoase. Plus ceva cosmeticale, afrodisiace și cine știe ce alte chestii de care n-am auzit încă.

De curând, am auzit de ginkgo stem. Se spune că ar fi cel mai puternic stimulator vegetal pentru producția de astfel de celule. Or fi, până la proba contrarie, cam tot ce-am citit despre ginkgo stem par să sprijine afirmația cu pricina.

La capitolul beneficii ginkgo biloba, prospectul acestui supliment (pentru că asta este, de fapt, ginkgo stem, nu tratează ci ajută la regenerare, prin substanțele active pe care le conține) este impresionant. Vă las pe voi să-l citiți. O să constatați că are beneficii nenumărate și  provoacă foarte puține reacții adverse.

De găsit, găsim ginkgo biloba online, în farmacii de toate genurile. Dacă ești o persoană mai comodă, caută pe internet ginkgo biloba pret sau ginkgo biloba online , cumpără comandând direct pe site sau telefonic și-l vei primi acasă prin Cargus în 2-4 zile lucrătoare. Transportul este gratis sau contra-cost, în funcție de mărimea comenzii tale.

Nu știu dacă știți dar Herbagenetica face livrări în mai toată Europa (e-adevărat, cu o taxă de transport mai măricică , dar face livrări)

Herbagenetica face livrări, Ginkgo Biloba face bine  organismului… pare un parteneriat bun între ei, nu? Uite, într-o criză de sinceritate, vă spun așa: nu am folosit, am citit doar despre aceste pastile. Nu pierzi absolut nimic dacă le încerci, beneficiile sunt cu mult peste prețul pe care-l dai pe acel flacon de pastile. Știi de ce? Pentru că sănătatea, starea ta de bine și tonusul tău sunt de neprețuit! Eu m-am hotărât deja, le iau. Și revin cu un articol 🙂

 

Lasă un răspuns

