România, între destinație turistică și sursă de turiști

De curând, mai exact jumătatea lunii ianuarie 2017, o nouă companie specializată în servicii de turism a pătruns în România. Tara noastră a fost inclusă în planul de expansiune al companiei  WorldVentures.

Compania WorldVentures – servicii turistice excelente

Acesta este scopul companiei internaționale de călătorii condusă de Jon McKillip.  De ce? Ne spune chiar el:

„Creștem ca una dintre cele mai mari companii de vacanțe din lume, așa că a fost o alegere firească sa includem Romănia în planul nostru de expansiune globală. De ce? Pentru că românii au acelasi drept la o calitate superioară a petrecerii concediului, la fel ca americanii, englezii sau germanii – și nu doar pentru ca Romania este una dintre cele mai frumoase țări din lume, ci pentru că frumusetile ei și ospitalitatea oamenilor merită un efort mai mare pentru a o promova și a atrage turisti străini care să experimenteze aceste realități. Noi suntem aici ca să dovedim că acest lucru nu este doar posibil, ci și realizabil”

Eh, trebuie să recunoaștem că nu mulți sunt cei care ne laudă țara. Și când ne-o laudă și o mai și pun pe lista celor mai frumoase țări din lume, nu ne rămâne decât să-i apreciem. Să apreciem turismul ridicat de această companie la standardele cele mai ridicate. Și, nu în ultimul rând, să apreciem faptul că, odată cu apariția WorldVentures Romania, turismul local va căpăta oareșce însuflețire. Iar asta nu poate fi decât bine, atât pentru cei care au acordat credit potențialului turistic al țării noastre cît și pentru noi, ca oameni ce practicăm  un turism la nimereală, după ureche. Iar acest credit acordat, se va reflecta, în timp, nu numai în dezvoltarea turismului local ci și a sectoarelor conexe. Sună bine?

Da, sună bine. Odată cu apariția WorldVentures Romania, a fost lansat și programul de loializare DreamTrips Local.  Noutăți multe la început de an pentru turismul românesc, nu? Știi cum se spune, ”ziua bună se cunoaște de dimineață”

Să fie 2017 anul revigorării turismului românesc? Dacă ne ghidăm după zicala amintită, așa ar trebui. Să le urăm celor de la WorldVentures succes! Pentru că succeul lor înseamnă beneficii pentru noi.

România, între destinație turistică și turiști. Avem puterea să facem acel ”între” să dispară. Cu puțină voință,  combinată cu determinarea celor de la WorldVentures și a altora ca ei, care cred în potențialul turistic al țării noastre.

home-beach-famswing

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: