Te-ai săturat de iarnă și bocanci? Visezi sandale? Eu da!

Imi place iarna, cu frigul și zăpada ei. Imi plac munții acoperiți de albul iernilor, ferestrele purtătoare de flori ale gerului. Urăsc însă bocancii. Sunt practici, comozi, țin cald dar… mi-e dor de vară. Vara cu ale ei sandale cu toc sau fără.

Nu ducem lipsă de oferte la sandale piele damă Chiar dacă-i încă iarnă. Asta-i bine, pentru că iarna nu ține o veșnicie iar primăverile sunt din ce în ce mai scurte. Așa că… m-am pus pe căutat sandale piele. Ș-am ajuns pe site-ul Kalapod.ro  Am auzit de el dar ce văd e… încântător. O grămadă de modele, culori și prețuri destul de variate. Mai-mai că simt miros de asfalt încins. Bine, mai simt și mirosul bocancilor mei din care tocmai am ieșit dar asta-i altă treabă. Dați-mi voie să visez un pic la vară, sandale piele damă și… mare. Plimbari lungi de-a lungul plajei, încălțată într-o pereche de sandale cu toc, la brațul celui mai… . Cum? binențeles că-s și îmbrăcată! Vă spun imediat cu ce, ăăă, acum caut tendinte imbracaminte de dama. Bun, găsit, lămurit! Nu vă spun cu ce mă îmbrac, vă spun doar că s-ar potrivi de minune ținuta cu sandalele astea:

b387-bianco-1

Da, știu, aveți dreptate, nu-s prea potrivite pentru o plimbare pe plajă… . Uite, am găsit altele sandale piele comode, numai bune pentru plimbări lungi:

eq2059-nero-4

Mai bine, nu? Stați așa, am găsit altele mai mișto! Pffff, greu să aleg, în ritmul ăsta mă prinde vara fără sandale. Vedeți, știam eu de ce mi-a fugit gândul la sandale. Una peste alta, sandale piele bune am găsit. Rămâne să le comand (le pun în coșul virtual, completez datele și plătesc online sau la livrare și în două zilele am sandale piele acasă, aduse prin Cargus sau Bookurier. Simplu, nu-i așa?

De ce m-am oprit pe site-ul Kalapod și n-am trecut mai departe, să mai văd și altceva? Cum m-au convins să mă opresc din căutări? Să fie gama variată de încălțăminte? Să fie oare diversitatea de modele și culori? Sau altceva? Uite, am citit asta pe site-ul lor: ”Colectiile noastre de: pantofi, ghete, cizme, balerini, sandale, mocasini, pantofi sport, botine, saboti, slapi, sneakers pentru dama, barbati si chiar copii sunt destinate sa te reprezinte cu fiecare ocazie cand ii porti.” Hm? Ce zici? Dai o raită prin magazinul lor virtual? S-ar putea să-ți placă!

Lasă un răspuns

