Relaxare și masaj acasă, când vor mușchii tăi

Am obosit. Muncă, muncă, muncă. Mă dor picioarele, spatele, capul îmi vâjâie. Doamne, am nevoie de un masaj! Am zis masaj??? Da, vreau un masaj de relaxare acasă, n-am nici chef nici putere să mă duc la un salon. Ș-am căutat pe Google. Ș-am găsit pagina aia la care v-am pus link-ul. Acum nu numai că mă dor picioarele, spatele și capul, dar mă și încearcă un soi de supărare că n-am așa scaun pentru masaj.

Vă dați seama cum aș fi dac-aș avea așa ceva? Masaj cu vibrații, cu perne de aer, sistem de role, programe predefinite, mâini mecanice, controlare prin calculator, scaune pentru masaj care mai de care mai deștepte… plus designul și confortul care-ți relaxează instantaneu mușchii numai când te așezi în el! Uite, ți-l dau exemplu pe acesta:

fotoliu-cu-masaj-iRest-SL-A39-1

Are până și încălzire! Și doi ani garanție. Și cinci postgaranție. Și 28 de perne cu aer. Și un port usb pentru alimentarea unui smartphone. Băi tată, dacă mă mai uit mult la el mă imbolnăvesc de invidie. N-am eu bani acum să-mi iau unul, dar m-am hotărât: Jobul ideal pentru mine ar fi să vând scaune de masaj pe Komoder.ro  Bine, știu, nu m-ar angaja ei pe mine, deci nu-mi rămâne decât să strâng bani și să-mi cumpăr unul de la ei. Poate prind ș-o reducere și-l scot mai ieftin… Stați așa, că tocmai m-am răzgândit! Il vreau pe ăsta:

iRest-A87-1

Nu știu ce preț are, dar pot afla, au un formular pe site, il completez și ei îmi spun și preț și cam ce reducere aș putea obține. Pentru așa scaun masaj, hai să fim serioși, niciun efort financiar nu e prea mare. Model 2017, mâini mecanice 3D inteligente,  controlul masajului prin telefon, 5 nivele de viteză, masaj prin compresiune, masaj cu presiune de aer și funcție de legănare! Păi spuneți voi dacă nu-i un scaun cu masaj ideal!

Doar uitându-mă la el mi-au trecut durerile de șale. Vă dați seama cum aș fi după juma de oră de stat, relaxat, masat, legănat în el? Un om nou! Altul! Unul relaxat, calm.

Fii sincer, n-ai fi dispus să dai pe el oricât, numai să ai parte, când vor mușchii tăi, acasă, de relaxare și masaj într-un asemenea scaun?

 

 

 

Lasă un răspuns

