Despre telefoane. Tu ce marcă preferi?

Că sunt fan  telefoane Samsung, recunosc cu orice ocazie. Din punctul meu de vedere, după ce am avut diverse mărci de telefoane mobile, telefoanele Samsung chiar îşi merită banii.

Dacă ai nevoie de un  telefon cu display bun, cu memorie RAM suficientă, fie că ai abonament sau cartela sim ,  dacă vrei telefoane mobile fiabile din toate punctele de vedere,  ia-ți Samsung.
S7 EDGE, cel cu memorie ram de 4GB şi capacitate de stocare de 32 GB e pe lista mea de achiziții viitoare. Şi nu voi amâna cumpărarea lui prea mult timp, mai ales că l-am văzut pe F64.ro la preț de 2799.89 lei. Și pentru că, fiind în Bucureşti, îl voi primi în aceeaşi zi în care fac comanda, şi am şi garanție că îl voi primi intact. Cum ei au stocurile actualizate zilnic, cu siguranță nu voi avea de aşteptat prea mult.

Acum am tot Samsung, , un Samsung Galaxy J7, cu display pe 5.5, memorie ram de 2GB și capacitate de stocare 16 GB, care abia a împlinit un an dar, capriciu sau nu, îl vreau pe S7 Edge. Vreau să-l schimb pe  al meu Galaxy J7 nu pentru că n-aş fi mulțumit de el, dimpotrivă, întruneşte toate calitățile pe care le-ai căuta la telefoane mobile de ultimă generație, bateria este surprinzător de bună, ține lejer 24 de ore de butonat continuu pe internet, cu YouTube şi tot tacâmul plus vorbăraie şi feisbuceală, iar ce scriu acum, grație word-ului din soft, scriu de pe el. Bine, autonomia ei, este , la vorbit, de 23 de ore în 3G. deci nu pentru că nu ar fi un telefon bun vreau să-l schimb. Nu, chiar sunt mulțumit de el.
Dar… vreau S7. Cred că-l merit. Şi dacă-l vreau… ghici ce? Fac comandă pe F64! 🙂 La aşa preț nu cred că-l voi mai găsi în altă parte. Şi chiar dacă l-aş găsi mai ieftin, tot de la ei îl cumpăr, pentru că ştiu cum să-şi trateze clienții. Cu repect şi promptitudine.

Samsung-G935-Galaxy-S7-Edge-5-5---QHD--Octa-Core--4GB-RAM--32GB-negru-49640-1-507

Nu recomand acest magazin online numai eu, ci și miile de clienți mulțumiți și de produsele cumpărate de la ei, și de rapiditatea cu care au fost onorate comenzile lor

2 comentarii

  1. Samsung am şi eu şi mă gândesc la un S7 dar deocamdată îi bun şi ăsta că-i mai micuţ, mai pentru din ăştia mici ca mine 😀

    1. 🙂 Las’ că se face el mare!

Lasă un răspuns

