Destinații de vacanță. Vacanța de Paște

Mai toți avem vacanta de Paste. Unii mini, alți… maxi. Şi oricât de scurtă ar fi ea, fugim care-ncotro, pe unde vedem o rază de relaxare. Unii la părinți, bunici, rude, prieteni, întru îndoparea cu cozonaci şi miel, alții… în vacanțe.

Nu-mi spune că tu nu ți-ai făcut planuri! Bine, recunosc, nici eu, dar nu-i timpul pierdut.
Am ochit ceva pentru vacanța de Paste 2017. Sincer, m-am cam uitat lung la preturi, mi-am făcut şi refăcut socotelile şi… am ales. Creta. N-aş putea spune că-i ieftin, dar mie niciodată nu-mi vor conveni prețurile, pentru mine bine e atunci când un pret are o singură cifră.

De data asta însă, am hotărât: destinație pentru vacanta de Paste 2017, Creta, Stella Palace, 5 stele( inclus în circuitul turistic în anul 2008, deci aproape nou hotelul!), all inclusiv, la 500 de metri de plajă! Am nevoie de relaxare şi răsfăț, aşa că destinația e perfectă. 7 nopți, 8 zile, vedere la piscină. Ce poate fi mai frumos?

Cât costă o vacanta de Paste?
Pentru destinația, durata şi perioada aleasă (12.04- 19.04.2017), prețul pentru o vacanta de Paste în Creta, la Stella Palace, este de 729 euro. Sunt şi vacanțe cu preturi mai mici pe Tui-TravelCenter, dar, dacă tot mă duc, s-o fac în stil mare, zic. Oricum, în preț intră biletul de avion (Blu Air), transfer aeroport( apropos de aeroport, hotelul la care mă voi caza este la doar 20 de km de aeroportul internațional Heraklion, deci nu-mi voi petrece jumătate din vacanță pe drum!) şi cam toate facilitățile care-ți trec prin minte ( piscină interioară, piscină exterioară, restaurante, printre care unul a la carte asiatic, baruri,  seif în cameră, minibar, papuci şi alte minunății). Pentru asta am ales 5 stele şi all inclusiv! 🙂

creta

Nu-mi spune că nu-ți place imaginea! Mai ai timp, deci… hai, poate-poate a rămas un loc pentru tine. Nu? S-au dat toate? Nu dispera, cu siguranță mai au şi alte oferte la fel de tentante, care să-ți ofere relaxare şi zile de vis. Văzusem o ofertă de vacanta de Paste și la noi, nu era rea deloc, la Baile Felix, hotel de pattru stele, 250 de euro pentru doi adulți, cazare trei nopți cu mic dejun inclus și prânz festiv în data de 16. Ce zici, ți-ar face cu ochiul?

Lasă un răspuns

