Luni. Cu o zi mai aproape

Aceeaş cafea, acelaşi lapte. Telefonul mă anunță din când în când că am de citit un mesaj. Citesc, răspund, zâmbesc. Zâmbesc şi simt cum mă cuprinde frica. E luni. Sunt cu o zi mai aproape de ceea ce vreau.

Pendulez între fericire şi teamă. Teamă pentru ce simt, nu pentru ce vreau. Secunde întregi gândurile îmi paralizeazã. Dacă nu va merge, voi fi în stare să fac față eşecului? Rațiunea îmi spune că nu voi da greş. Zile întregi m-am gândit la ce-ar fi dacă. Apoi m-am certat pe mine şi mi-am spus că visez, că nu-mi pot dori ceva ce nu pot avea niciodată. Şi totuşi… acum, când am hotărât că pot visa, când am hotărât că merit visuri, frica a apărut şi ea. Ştiu că n-are fond şi totuşi, capătă contur. O ştiu atât de bine încât o recunosc de la distanțã. Vine cu dacă şi stare de alertă. Vine, aproape dureroasã, şi îmi aminteşte motivele pentru care mi-e prietenă de-o viațã. Se aşează cu furie şi mă îndeamnă să mă opresc, să fug, să alung, să mă ascund.

Nu, nu de data asta! Voi căpăta curaj să mi-o stăvilesc. E luni. Sunt cu o zi mai aproape de ceea ce vreau. Da, vreau! Şi mi-e atât de frică încât visele îmi reamintesc tot ce părea uitat. Subconştientul s-a trezit brusc şi-mi face nopțile albe. Zorii îmi aduc zâmbet. Speranță. Şi frica. Da, şi pe ea. Rece, cinică, fioroasã. Zâmbetul se aşează în fața ei. Ştiu c-o va îmblânzi. Şi mai ştiu şi că va veni ziua când o va birui. Ştiu. Aşa cum ştiu cã e luni şi că sunt mai aproape cu o zi de ceea ce vreau. 


4 comentarii

  1. if you can’t beat fear, do it scared! zicea o vorba din popor…nush exact care popor. 😀

    1. :)))) Deştept popor! But i will beat it!

      1. BEATTT ITTT BEAT ITTTT ALL YOU HAVE TO DO IS BEAT IT (channeling Michael Jackson 😀 )

Lasă un răspuns

