Miercuri

Ieri mi-a fost dor. Dor să te aud, să te simt, să-ți spun că te iubesc. Dor sã te țin de mânã şi să nu-ți mai dau drumul. 

N-am încetat să zâmbesc, chiar şi când dorul îmi strângea în gheare sufletul. Zâmbeam pentru că ştiu că mã iubeşti şi mă vrei. Pentru cã ştiu că şi tu-mi duci dorul. Şi mai ştiu că a mai trecut o zi.

 E miercuri, sunt(tem) cu o zi mai aproape. Şi te iubesc mai mult decât am făcut-o ieri. Pentru că, zilnic, îmi dai un nou motiv sã te prețuiesc mai mult.  Îi mulțumesc omului care mi te-a lăsat şi Dumnezeului care mi te-a scos în cale. Oricare ne-ar fi destinul, sunt a ta. Acum, mâine şi pentru tot restul vieții.  Mi-a fost dor ieri şi încă-mi va mai fi. Mi-e dor de tine din prima secundă de după ce pleci. Deşi ştiu că n-ai plecat cu adevărat. Ìncă-ți simt mâna în mâna mea.

 Tu-mi eşti dorul, tot tu-mi eşti alinarea. Paşii noştri merg în acelaşi sens, ştiu asta. Spre joi. Şi spre restul zilelor ce vor veni. Te iubesc şi mi-e dor. Mai mult decât ieri. 

5 comentarii

  1. Wow! Ne-ai luat prin surprindere!
    Spre joi, cu vela mare în vânt! 🙂

  2. Cine e???
    Stai, Ioana! Glumii si eu😅😅
    Sa fii bine!❤

    1. Ralucaaaaaa…. :))) Te pup!

  3. […] nu voi dormi!  Miercuri a trecut, mi-a lăsat un vis. Azi este joi, suntem cu o zi mai aproape. Voi aştepta […]

Lasă un răspuns

