Joi

Ieri te-am visat. Mi-erai atât de aproape încât îți simțeam respirația. Te-am atins şi…. am deschis ochii. Nu te-am văzut, dar ştiu cã ai fost. Şi încă mai eşti. Îmi însoțeşti toate gândurile şi-mi eşti în tot şi în toate. 

Aşa trebuie să fie, oare? Să te am în fiecare gând, în fiecare secundă? Nu cumva încă visez? Dacă nu eşti real? Dacă eşti doar plăsmuirea minții mele? Dacă eşti doar nevoia mea de-a da cuiva dragostea ce se adună în mine?. Nu! Ştiu că eşti real! Te-am ținut de mână, nu-i aşa? Am mers în acelaşi pas, te-am privit în ochi, am râs cu tine, am… . Oh, da, am iubit fiecare clipã de atunci. Şi iubesc fiecare clipã de acum. Pentru că te văd în tot şi în toate. Aş vrea să adorm din nou, sã te pot atinge iarăşi. Să-ți simt respirația. Căldura. Să-ndrăznesc sã-mi aşez capul pe pieptul tău şi să opresc timpul. Aş dormi până la apus, şi-apoi până la răsărit, doar ca să nu dispari. 

Nu, nu voi dormi!  Miercuri a trecut, mi-a lăsat un vis. Azi este joi, suntem cu o zi mai aproape. Voi aştepta răbdătoare, iubindu-te, trează, să treacă. Pentru a te iubi şi mai mult, mâine! 

11 comentarii

  1. ceva se intampla aici. am intrat la banuieli. practic sunt suspicioasa 😀

    1. :)))) Well… practic a putea să-ți ții suspiciunile pentru tine. 😘

      1. aha, acu am devenit si mai suspicioasa auzind aceste contra-suspiciuni 😀

      2. :)))) Ideea e că sunt slabe şansele ca tu să-l cunoşti. Sau… mari. Mă mai gândesc :))))

      3. bine. ma mai gandesc si eu 😀

  2. divingsuit · · Răspunde

    wow! la asa declaratii, tot pitit sta?! ha…m-am prins, nu e roman..si nu stie limba romana!

    1. :))))) Funny! Nu e roman, ai dreptate! E român :)))))

      1. Haha, știi ce-am vrut sa zic. Cu diacriticele pe tastatura nu ma împac. Buuun, măcar am aflat o informație. Mai aproape cu un pas. Dar, cum am spus șed blând și aștept strategic.

      2. Hihi! Aşa să faci! ❤

  3. Frumos mai scrii tu când scrii cu şi despre iubire.

    1. Mulțumesc, Potecuță! 🙂 Frumusețea e în sufletul celui ce o vede şi o recunoaşte 🙂

Lasă un răspuns

