Duminică

E trecut de miezul nopții. Tu dormi.
Nu te văd, lucrez la ceva. Gândurile… toate mă duc într-un singur loc; îmi trec mâna prin păr ca și cum aș vrea să le împrăștii. E cald, mult prea cald. Tu dormi. Nu te-aș trezi. Te-aș privi. Nu, nu te-aș privi. Nu vreau să te trezești. Te-ai mișca și-aș fi nevoită să mă uit spre tine. Mi-ai vorbi și ți-aș răspunde. M-ai chema și … . Nu, e doar un vis! Altul. Încă unul. Te visez. Visele sunt atât de reale încât nu mă pot abține să mă întreb: așa va fi? Răspunsul nu-l aud. Îmi aud, de fiecare dată, frica. Și alte întrebări. Dacă…? Oare…? Cum…?
E duminică, suntem cu o zi mai aproape. Asta spun în fiecare zi. Mai aproape. Devin din ce în ce mai conștientă de asta, deși îi dictez minții să se concentreze pe altceva. Nu mă mai ascultă de ceva vreme. Inima o urmează. Merg în aceeași direcție. Cum să mă opun lor? De ce m-aș opune? Te iubesc, o știu de ceva vreme. Te iubesc mai mult decât ieri. Știi asta, nu-i așa? Ți-am spus-o înainte să adormi. Sau după?!  Iartă-mă dacă cumva am uitat.

5 comentarii

  1. Iubirea este frumoasa. Dar sa fie impartasita.

    1. Şi spovedită? 😃😃😃

      1. Doar dacă Îți iei preot în loc de soț

  2. […] spus și ieri că te iubesc. Stiu că știi, dar simt nevoia să-ți spun. Ți-o voi spune zilnic, indiferent […]

Lasă un răspuns

