Luni, cu o zi mai aproape (II)

Acum aproape o lună am scris asta.  Îmi doream să-mi fie dor. Și… mi s-a îndeplinit dorința. Îmi este dor. De tine. De…  tot! A mai trecut o zi. Suntem mai aproape, cu o zi mai aproape. 

Ți-am spus și ieri că te iubesc. Stiu că știi, dar simt nevoia să-ți spun. Ți-o voi spune zilnic, indiferent dacă-mi ești sau nu alături. Pentru că mi-ai devenit aer. Pentru că…  mă văd doar lângă tine, ținându-te de mână, șoptindu-ți te iubesc. Pentru că mi te vreau alături azi, mâine, și tot restul zilelor ce vor veni. Nu-mi pasă de ce se petrece în jur, nimic nu mă poate opri să visez. Asta-mi ești, vis. Vis ai, mâine realitate.

Ți-am spus despre mine mai mult decât mi-am spus vreodată mie. Ba da, mi-am spus odată, și-apoi mi-am promis  că nu va mai ști nimeni. Nu știu ce m-a îndemnat să-ți povestesc, dar nu regret nicio secundă c-am făcut-o. Te iubesc și vreau să mă iubești așa cum am fost, cum sunt și cum voi fi. N-am fost perfectă, dar alături de tine voi fi mai bună. Nu sunt un înger, dar am aripile date de dragostea ta și voi învăța să fiu.  Nu sunt univers, sunt doar o steluță rătăcită. Nu sunt nici zeiță, nici demon. Sunt om. Femeie. Și te iubesc. Azi, mai mult decât ieri. Pentru că e luni și suntem cu o zi mai aproape.

 

Lasă un răspuns

