Miercuri (II)

Îmi spun că am timp. Că pot. Că merit . Îmi spun multe. Mă aud. Încerc să mă cred, să am încredere. În mine. A mai trecut o zi, sunt cu o zi mai aproape. E miercuri, şi încă nu ți-am spus te iubesc. Îți voi spune şi azi. 

 E cald, dorm puțin, nu-mi pot muta gândurile. Nici nu ştiu dacă gândesc. Nu-mi mai amintesc din ziua de ieri prea multe. Ştiu doar că, şi ieri, tu mi-ai fost tot. Că orele au fost lungi, atunci când nu dădeai niciun semn de viață, şi prea scurte când erai prezent. Că, şi ieri, mi-a fost dor de tine. Ştiu că-mi va fi şi azi. Şi-n tot timpul ce-a rămas. Timpul… . Pare să fi rămas o veşnicie. Aş vrea să strig, să te chem, să te grăbesc, dar ceva mă opreşte. Frica.

 Nu, n-am să te chem. Nu pot. Dar vreau. Ştiu că vreau. Ştiu şi de ce nu pot.  Pentru că nu vreau să te fac să renunți la ceva ce ai pentru mine. Nu vreau să-ți dau viața peste cap şi-apoi să-ți privesc dezamăgirea sau vreun regret. Te iubesc, te vreau, dar voi aştepta să decizi singur. Când, unde, cum, îți aparțin. Eu nu mă voi atinge de ele. Nu pot. Nu vreau. Sau pot şi nu vreau?! Nu mai ştiu… .

Azi e miercuri şi suntem cu o zi mai aproape. Te iubesc! Mai mult decât ieri. Oare e miercuri? Nici pe asta nu mai sunt sigură. Nici ce-am făcut ieri nu mai ştiu. Când şi cum a trecut ziua de marți? Ştiu doar că te iubesc. E singurul lucru de care nu mă îndoiesc. 

Lasă un răspuns

