Joi (II)

Încă o zi a trecut. Azi este joi, suntem cu o zi mai aproape. Timpul nu mi-a fost niciodată inamic. Dimpotrivă. L-am lăsat mereu să-mi aşeze peste gânduri şi fapte mantaua lui, fāră să-l gonesc sau să-l grăbesc. Ieri însă… .

Te-am văzut. Şi-am vrut să gonesc timpul rămas. Mi-am dorit ca azi să dispară şi mâine să devină acum.  Aş fi dat orice să te țin de mână din nou, să mă atingi, să mă iei în brațe. Te-am privit mai mult pe furiş. Mi-am amintit, ascultându-te, văzându-te, de ce te iubesc. 

Ar fi trebuit să încep şi să sfârşesc cu te iubesc dar n-am putut. Îți scriu cu uşurință dar nu-ți pot vorbi la fel. Nu încă. Nu pot sau nu ştiu? Ştiu c-am vrut să-ți spun. Şi mai ştiu şi că timpul mă va învăța să-ți spun. Vreau să-ți spun. Pentru că te vreau. Şi-ți voi spune, ştiu asta. Timpul mă va ajuta. Până atunci, o să-ți scriu zilnic. Te iubesc!

Astăzi este joi. Sunt cu o zi mai aproape de noi.

2 comentarii

  1. Dar indragostita mai esti! ❤ Am si uitat cum e sa fii asa…. dupa 12 ani de relatie si 7 de casnicie.
    (i'm feeling old)

    1. You’ re not! 😘😘😘

Lasă un răspuns

