Luni. Cu o zi mai aproape (III)

E luni. A câta? Nu știu câte zile au trecut, nu știu câte vor mai trece până-mi vei fi aproape.
Te-ai transformat dintr-un gând fugar într-unul statornic. Nu pleci, nu vii. Ești. Vorbim, te văd, te aud. Ești la fel cum te-am cunoscut, doar că acum îmi ești
mai aproape. Te-am chemat în vreun fel sau ai venit singur? Te-am ales sau mi-ai fost dat? Nu m-am obișnuit cu ideea că ești al meu. Nu, nu te-am chemat. Și nici nu te voi opri vreodată să pleci. Nu te alung, nu pot nici să te chem mai aproape. Vreau să vii, vreau să-mi fii, dar aștept. Îmi ești gând. Nu unul oarecare. Te-ai așezat și nu pleci. Te aud și nu te alung. Cum aș putea? Mi te-ai așezat printre celelalte gânduri și le faci mai blânde, mai senine. Mi-ești tot, deși ești doar un gând.
A mai trecut o zi. A câta? Câte au mai rămas? Ești departe dar îmi ești, în același timp, mai aproape decât oricine altcineva. Mi-ești aproape, dar nu suficient de aprope. Mi-ești amintire și gând. Mi-ești gând și viitor.

E luni, suntem cu o zi mai aproape Te iubesc, gândule, aștept să îmi fii faptă!

Lasă un răspuns

