Marți (III)

E dimineață.  Nu te-ai trezit încă. Aştept. Aştept să-mi spui cã eşti bine. Că noaptea ți-a fost liniştită. Am adormit cu tine-n gând şi am visat, din nou, că-mi eşti alături. Nu, nu te văd încă, dar eşti acolo.

Mi-e bine să te ştiu în preajmă. Mi-e greu să te ştiu departe. Ieri… aş fi zburat peste zări doar ca să văd că eşti bine. Un soi de neputință mi-a bântuit seara. M-am trezit cu o nevoie aproape dureroasă să te strâng în brațe, să-ți alung suferința, să te țin de mânã, să-ți spun cã te iubesc. Încă aştept să te trezeşti, să-mi spui că ți-ai revenit, că eşti bine. Ştiu că aşa va fi, că asta-mi vei spune, chiar dacă va mai trebui să aştept câteva minute sau ceasuri. 

E marți. Suntem cu o zi mai aproape. Să-mi fii bine, dragul meu! Te iubesc!

Lasă un răspuns

