Joi (III)

E joi, sunt cu o zi mai aproape. Atât am reuşit sā scriu într-o jumătate de oră. 

Nu găsesc nimic de spus, cuvintele parcã s-au evaporat. E doar o altă zi. Îmi eşti la fel, dar mi-e din ce în ce mai greu să-ți scriu. Sã-ți fi spus tot, oare? Timpul trecut pare să-mi fi aşezat un soi de linişte pe gânduri. Îmi eşti, îți sunt, suntem mai aproape. Cred. Ştiu. Pot. 

Mă trezesc şi-mi verific mesajele. Am unul de la tine, e despre serviciu. Cinci cuvinte şi un emoticon. Încerc să-mi dau seama dacă erai grăbit sau nici tu nu mai găseşti nimic de spus. Fac cafea, deşi nu simt nevoia să beau. Aş mai dormi. Nu, o să beau cafeaua, o să fac ce fac în toate diminețile. E rutina zilnică, nu pot sări peste ea. Aşa va trece ziua. Va trece şi voi fi mai aproape. Cafeaua e gata, am băut mai mult de jumătate din ea. Aproape. La naiba! Cafeaua e aproape gata, e aproape amiază, eu sunt mai aproape. De unde a răsărit aproapele ăsta? L-am repetat de-atâtea ori că-l simt cum se îndepărtează. E doar un vis. Deşi nu visez. Gustul amar al cafelei şi ticăitul ceasului sunt reale. Aproapele pare să stea în loc azi.

E joi. O altă zi. O altã cafea. Aceeaşi distanță. Acelaşi ritm. E joi. Rima perfectă e doi. Ironic. Cafeaua am băut-o singură. 

Mâine e aproape. Te iubesc!

Lasă un răspuns

