Vineri (III)

A mai trecut o zi. E vineri, vară, cald. Îmi eşti, ştiu asta. Şi ştiu că-ți sunt. Zilele trec. Timpul îşi urmează cursul firesc. Nu aleargă, nu stă pe loc. Doar trece. Nopțile trec şi ele. Nu-s nici lungi, nici albe. Trec doar pentru a face loc unei zile noi. 

Eu… nu mai ştiu ce fac. Nici dacă fac ceva. Mă mut. De pe o zi, pe alta. Şi simt.  Ce simt? Oscilez între răbdare şi nerăbdare, între zâmbet şi îngrijorare, între speranță şi frică. Un singur sentiment mi-e cert: te iubesc! Şi am încetat să mă mai întreb de ce. 

E vineri, e vară, e cald. Şi tot ce-mi doresc e un mal de mare pe care să păşesc desculță, ținându-te de mână. De azi până la capătul zilelor. Şi dincolo de ele. 

Lasă un răspuns

