Sâmbătă  (III)

A mai trecut o zi. Săptămâna e aproape dusă şi ea. Noi suntem la fel. Sau altfel? 

Ne-am aşezat, cumva. Vorbim mult. Poate că eu nu îndeajuns, dar ştiu că-mi auzi fiecare cuvânt. Râd. Poate prea mult. Evit uneori să te privesc. Dar te vãd. În tot ce mă înconjoară. Te văd ținându-mă în brațe. Şi… atât. Nu pot să-mi imaginez mai mult. Ceva mă opreşte. Nu ştiu dacă-i frică sau altceva. Mă înțeleg la fel de puțin şi am renunțat să mai încerc. Mi-e suficient ce am sau îmi doresc mai mult dar ştiu că n-a venit încă timpul? Nu, ştiu că vreau mai mult. Tot. Cu tine. Şi mai ştiu că, atunci când va veni timpul vor dispărea şi fricile. Şi întrebările. 

E sâmbătă, suntem mai aproape.  Te iubesc mai mult decât ieri, te voi iubi mai mult mâine. Şi tot restul zilelor în care-mi vei fi aproape. Îți iubesc calmul, răbdarea, grija. Şi frazele lungi. Şi fiecare gest. Unde-mi eşti? Cât de aproape? Visez oare? Eşti real sau rodul închipuit al dorințelor mele?

Lasă un răspuns

