Duminică (III)

E duminică, a mai trecut o zi, suntem mai aproape. Te iubesc.  Și azi.

Sunt obosită, aș putea amâna să-ți scriu dar știu că n-aș putea să adorm dacă nu ți-aș scrie. Nu știu ce se va întâmpla cu noi, nici dacă, nici când. Multe nu știu. Nu vreau să știu. Știu că te iubesc, iar asta mi-e suficient. Nu, nu-mi e. Pe cine încerc să păcălesc? Vreau mai mult.  Tot. Vreau să adorm și să deschid ochii doar atunci când ești lângă mine. Vreau să mă ții în brațe. Nu-mi mai sunt suficiente vorbele, plimbarea, emoticoanele, mesajele. Te vreau și altfel, am nevoie de… partea care nu se poate traduce în cuvinte. De tăcere și lumină puțină. De muzică în surdină și… 

Odihnă, de  asta am nevoie. De un somn bun și un duș rece.  Te iubesc!

Lasă un răspuns

