Vacanța, în țară sau afară?

Am ceva vacanțe în palmares. Multe dintre ele prin zări la care unii doar visează. Dacă e să mă pui să aleg însă o destinație anume, aș opta fără ezitare pentru o vacanță pe litoral romanescNu-i nici patriotism zornăitor, nici lipsă de alte opțiuni, nici altceva.

De ce să alegem ca destinație de vacanță litoralul românesc?

Există diferite topuri: cea mai curată plajă, cel mai bun hotel, cea mai bună mâncare, cele mai bune prețuri, bla-bla. Uneori, e bine să le luăm în considerare, alteori ar cam trebui ignorate. De regulă sunt subiective. Până nu vezi cu ochii dumitale, nu judeca, știi cum e cu pomul lăudat. O vacanță pe-al nostru litoral romanesc nu mai e demult soluția pentru un buget de criză. Dar nici o extravaganță. Pentru cazare litoral ai la îndemână zeci, dacă nu cumva sute de variante. Prețuri pentru toate buzunarele, condiții pentru toate exigențele. De unde alege, ai. Și-atunci, de ce ai merge în străinătate? Doar pentru a putea spune prietenilor ceva de genul am fost în Bahamas, am dat o căruță de bani pe transport? Sau doar ca să-ți faci un selfie cu valurile pe care oricum nu stă scris ale cărei mări sunt? Soarele strălucește la fel peste tot, bronzul îl poți căpăta la fel de uniform și dacă, căutând printre oferte mare 2017, alegi Marea  noastră Neagră. Pentru că nicăieri nu-i ca acasă. Și pentru că nu destinația contează într-o vacanță, ci atmosfera.

Uite, eu aș opta oricând pentru Mamaia. Am găsit în oferte mare 2017 pe Tui-Travelcenter.ro, în secțiunea cazare litoral, hotelul Aurora-Mamaia. Două stele, la mică distanță de plajă, curat, prietenos, renovat complet în 2008, cu restaurant propriu, piscină. Am mai fost la Aurora, nu am nimic să-i reproșez, dimpotrivă, depășeste cu mult alte hoteluri din aceeași categorie. Restul vacanței depinde de mine. Marea e aproape de hotel, Constanța e aproape de Mamaia, concediul se apropie și el. De ce aș alege altă destinație? N-am niciun motiv.

Pe Tui-Travelcenter.ro găsiți cazare pentru majoritatea stațiunilor de pe litoralul românesc. Site-ul e simplu de utilizat, între tine și o vacanță nu stau decât câteva click-uri. Îndrăznește!

hotel aurora

piscina hotel Aurora

 

 

Lasă un răspuns

