Luni (IV)

A mai trecut o săptămână.  Azi e luni, suntem cu o zi mai aproape.

Ieri nu te-am văzut dar te-am avut cu mine tot timpul. Mi-ai fost prezent în toate gândurile, în toate locurile în care am fost, în tot ce am văzut, gândit şi făcut.  Am râs, am glumit, am văzut oameni, străzi, clădiri. Şi tu erai acolo. Cu mine. Sau îmi doream să fii. Să vezi ce văd, să simți ce simt, să-ți zâmbesc doar ție. Să râzi cu mine. Să mă priveşti, să-mi vezi în ochi fericirea pe care mi-o aduci. Şi să mă ții de mână, aşa, ca atunci. Să-mi vorbeşti, să te ascult. Să-mi potrivesc pasul dupã al tău şi să nu ne oprim din mers niciodată.

Azi e luni. Nu eşti lângă mine, dar îmi eşti mai aproape. Te iubesc!

Lasă un răspuns

