Marți (IV)

A mai trecut o zi. E marți, suntem mai aproape.

Din ce în ce mai aproape. Nu știu cât a trecut. O lună? Două? Mi se par ani. Uneori am senzația că te știu de-o viață, că mi-ai fost alături mereu. E o senzație confortabilă, liniștitoare. Zilele trec. Sunt și-mi ești. N-am învățat să te iubesc. M-am trezit făcând-o și… mi-e bine. Mi-e bine să-ți știu gândul alături de al meu, mi-e bine să știu că-mi ești, mă bucur de fiecare secundă, cuvânt, literă, pe care le împarți cu mine. Și mi le doresc mai multe. Și vreau mai mult. Tot. Cu tine.

A mai trecut o zi, suntem mai aproape. Te iubesc!

Lasă un răspuns

