Miercuri (IV)

A mai trecut o zi. Mai aproape?

Din ce în ce mai aproape. Nu știu cât a mai rămas dar mi-e din ce în ce mai grea așteptarea. Zilele par mai lungi, nopțile mai reci, distanța mai mare. Știu, nu mai e mult. Știu, timpul trece. Dar tot ce-mi doresc este să te am alături. Frica mi-a devenit nerăbdare, dacă nu mai contează, când mi-a devenit obsesie.

Nu, nu te grăbesc. Toate la timpul lor. Nu-ți cer nici imposibilul. Dar nu-mi pot dicta să nu vreau mai mult azi, înainte de mâine. Nu e grabă, e dor. Nu e zor, e dorința de a te avea aproape. Te iubesc!

Lasă un răspuns

