Vară, terasă, umbră, vise

”Niciodată nu este prea devreme să începi sa visezi la vremea însorită a primaverii și verii” Din păcate, am citit asta cam târziu, vara a dat peste mine fără s-o visez. Jur că n-am visat-o, cel puțin nu așa de încinsă. Visată-nevisată, a venit. Iar eu am început, odată cu apariția soarelui arzător, să mă visez așezată pe un scaun de terasă,  la umbră, cu un pahar de băutură răcoritoare în mână. Sincer, din tot visul ăsta îmi permit doar băutura răcoritoare. Sau cel puțin așa credeam, până am găsit un site de pe care să cumpăr un scaun de terasă ieftin. Acum, că l-am găsit, nu-mi mai lipsește nimic. Ah, ba da, terasa! N-am terasă!

Lăsând gluma la o parte, m-am plimbat un pic printre prețuri la scaune grădină. Și modele. Nu-s foarte multe, dar ca prețuri mi se par decente. Nu e un lucru pe care să-l cumperi în fiecare sezon (sunt rezistente la apă, căldură etc.), așa că părerea mea este că își merită banii. Le poți comanda online și ai transportul gratuit, cu livrare în maximum 48 de ore.  Dacă n-ați priceput unde se comandă, faceți un click acilea: comanda aici scaunele preferate

scaun-terasa-HRC-599-verde-1-800x800

Scaunul de grădină din imagine costă 147,56 ron și e disponibil în patru variante (roșu, verde portocaliu și alb). Deci, vă place modelul?

Și uite-așa aș putea avea eu un scaun terasă,  pe care să stau vara, cu o băutură răcoritoare în mână! Ce? Am zis că n-am terasă?! Păi n-am, dar aș putea să stau foarte bine și pe balcon, la umbra mușcatelor! Cum cine le-a mușcat? Pe cine să muște? Eu ziceam de florile care se numesc mușcate!  Și pe tine, se vede treaba că te-a cam mușcat soarele verii. Nu vrei și tu un scaun de terasă? Hai, mergi pe scauneonline.ro, alege modelul, numărul de scaune, plasează comanda, ei ți le trimit. Ș-apoi stăm amândoi la umbră, cu o bere în față și vorbim despre mușcatele alea și despre cine le-a muscat. Că vara e lungă, avem timp să ne lămurim. Sau vrei să stăm în picioare? Stai tu, eu mă duc să-mi comand scaune grădină.

Lasă un răspuns

