Vineri (IV)

Altă vineri. E a patra. Nu ştiu câte mai sunt, cât de  aproape suntem. Ştiu doar cã te iubesc, că ți-o voi spune zilnic. Până când aproapele va deveni acum, aici, azi. Până când… . Când? Nu ştiu, nu mă grăbesc, nu te grăbesc. 

E vineri. O altă zi în care îmi lipseşti. Am adormit fără tine ieri, dar erai acolo, sunt sigură. Ți-am simțit îmbrățişarea şi mi-am odihnit capul pe pieptul tău. Te-am lăsat să-mi atingi somnul cu respirația ta, să-mi veghezi visul şi să-mi şopteşti că mă iubeşti. Mi-ai fost aproape, rămâi şi azi la fel! 

Te iubesc!

Lasă un răspuns

