Sâmbătă (IV)

O altă dimineață. Vântul

Adie-a mare, nisip rece,

Şi-a mână caldă ce mă ține

De mână. Îmi e bine.

E sâmbătă şi-i dimineață

Mi-e dor de ieri şi îl aştept pe mâine

Vreau mai aproape şi mai bine.

Mi-eşti dimineață, Şi mi-e dor de tine.

Cafeaua somnul mi-l alungă.

Pe tine nu, tu eşti mereu

Mi-ai fost  şi vineri, îmi vei fi şi mâine

Doar dimineațã, doar al meu.

Sunt mai aproape  Eşti răsărit, amiază şi apus

Mi-eşti mare şi nisip, eşti adiere

Şi te iubesc. De îmi vei cere, 

Îți voi fi tot. Plăcere şi durere

Suspin şi zâmbet. Tu doar cere.

Lasă un răspuns

