Drona. Ce poți face cu una?

Nu foarte demult, acum câțiva ani doar, vedeam drone cu camera doar prin filmele SF.  Apoi le-am văzut pe la știri, în diverse ipostaza, folosite în conflicte militare. Cine și-ar fi închipuit că le vom vedea în magazine așa repede? Am găsit drone cu camera pe internet. Știți ce-i aia drona, nu? Un aparat zburător de dimensiuni mici, dotat cu cameră video, telecomandat.  N-am găsit în Dex o definiție clară, dar cert e că tehnologia ne-a depășit cu mult vocabularul. Și pe alocuri, imaginația. Nu mă pot opri să nu mă întreb care-i următorul gadget care ne va lăsa cu gura căscată… .

Ce face, mai exact, o dronă?

 Zboară și filmează. În funcție de camera cu care este dotată, filmările sunt de la bune la excelente. Am văzut o căruță de review-uri și unbuxing-uri. La drone DJI, o să găsești prețuri… mărișoaredar, cum astfel de drone profesionale sunt unele dintre cele mai bune de pe piață, asemenea prețuri sunt absolut justificate. De exemplu, DJI Phantom 4 Pro, este capabilă să filmeze video H.264  la 60fps sau H.265 la 30 fps, ambele cu 100Mbps. Dacă nu știi cam ce înseamnă asta nu-i bai, îți zic eu: înseamnă o imagine clară și foarte detaliată, pe care o vei obține grație obiectivului cu opt elemente în șapte grupuri. Fie că filmează un obiect în mișcare sau static, grație diafragmei mecanice vei avea parte o imagine înregistrată fără distorsiuni.

Cea mai ieftină drona?

Pe  F64.ro am văzut că au la vânzare, disponibilă în 24 de ore, o DJI Care Refresh (Phantom 4 pro) la 920 de lei. Îmi cam face cu ochiul jucărioara, numai bună de filmat și altfel decât cu prăpădita mea de cameră video. Unde mai pui că cică ultima fiță în materie de selfie-uri este să ți le faci cu drona. Mno, cum în ultimul timp mă cam iubesc, mi-ar prinde bine drona asta.  Pe F64 îl știu, am făcut ceva cumpărături de pe el și știu că voi primi exact produsul pe care-l comand, cu garanția aferentă. Livrarea se face prin curier, în maximum 48 de ore și este gratuită. A, poate nu știi, de la ei poți cumpăra și în rate fixe, prin Cetelem. Să vă urez spor la cumpărat?

dji-care-refresh-phantom-4-pro-61519-655

 

 

Lasă un răspuns

