Luni. Cu o zi mai aproape (V)

Când şi unde s-au dus săptămânile trecute? Începe alta. Ne duce mai aproape. Ne duce sau ne aduce? 

Care este locul în care aproapele devine palpabil? Care zare? Aşteptarea îmi pare uneori doar o scuză. Alteori doar amânarea inevitabilului. Planurile… sunt şi nu-s. Prea vagi ca să fie urmate, prea îndepărtate ca să fie palpabile. Te iubesc. Azi. Te pot iubi oriunde. Şi mâine, şi poimâine. Îmi ascund frica în spatele timpului rămas. Îi las lui şi ție povara. Eu mă mulțumesc cu ce am acum. Deşi vreau mai mult, nu mişc nicio literă din locul ei pentru a-ți spune.

  Nu te grăbesc, vreau ca graba să vină din tine. Nu te îndemn spre un loc anume, vreau ca tu să-ți îndrepți paşii într-acolo. Nu-ți spun să vii. Mi-e teamă. Nu-ți spun te iubesc pentru a-mi răspunde la fel. Nici nu scriu pentru ca tu să-mi scrii. Nu vreau să faci nimic din ce-ți cer. Vreau să faci doar ce simți. Când simți. Dacă simți. 

Ce simt eu acum? Că te pierd. Fiecare secundă din acel mai aproape naşte nesiguranță. Mi-aş dori să nu citeşti asta. Dar o scriu, şi-s conştientă că vei citi. Ți-am promis că tot ce are legătură cu tine nu va fi atins de minciună. Nu, nu mă îndoiesc de tine, nici de ce spui, nici de ce faci. Nesiguranța e a mea, e în mine, e născută din frica pe care o ascund în spatele timpului rămas. 

Mă ştiu mai bine decât mi-aş dori. Uneori mă prefac că nu mă cunosc. Trec pe lângă frica mea şi n-o privesc în ochi. Alteori însă, mă hipnotizeazã. Îmi spune că nu se poate şi o cred. Îmi înşiră argumente şi pare aproape de realitate. Şi-atunci… cobor storul. Stau o perioadă cu ea, în întuneric. Până te aud şi te văd. Dispare frica. Dispare teama de eşec. Las soarele să-mi lumineze gândul, las zâmbetul să-mi răsară pe buze. Te iubesc!  

E din nou luni, suntem mai aproape.

Lasă un răspuns

