Marți (V)

O nouă zi. Marți. Altădată m-aş fi gândit la cele trei ceasuri rele. Azi mă gândesc la tine şi ştiu că niciun ceas nu poate fi altfel decât bun dacă-mi eşti alături. Mi-eşti, şi azi, mai aproape.

Nu dorm. Nu mi-e foame. Uit să beau apă. Uit multe. Uitarea asta.. . Mi-am educat mintea să îndepărteze orice amintire inconfortabilă sau nefolositoare. Mi-am îndepărtat trecutul îngropând, negând, mințind. Dar el e acolo, undeva, ştiu. Ştiu pentru că, din când în când, iese din locul în care l-am ascuns şi-mi spune că ar trebui sã mă trezesc. Să-mi amintesc că viața nu e roz, cã binele nu învinge mereu, că nu trebuie să cred în oameni. Ş-apoi apari tu. Şi-mi spui că mă iubeşti. Întâi mă întreb de ce. Şi-apoi uit întrebarea. Trecutul se ascunde, rămâi tu. Şi totul capătă un aer de normalitate:  zâmbesc, visez, te iubesc. Lumea întreagă capătă culoare şi sens. Şi nu mă mai împotrivesc.

Şi azi, marți, te iubesc.  Şi-l aştept cu nerăbdare pe mâine, cel ce mi te va aduce mai aproape.

Lasă un răspuns

