O altă zi. Mai aproape

Nu ți-am mai scris de ceva timp. Strâng cuvinte, le așez în rafturile sufletului și-mi închipui că le citești. Suntem mai aproape?

Mi-ai devenit drog. Urăsc zilele în care nu-ți aud glasul. Iubesc ceasurile în care-mi vorbești. Urăsc somnul care mi te fură. Iubesc diminețile în care vocea ta mi-e ceas deșteptător. Urăsc distanța. Iubesc fiecare pas care mi te apropie. Urăsc și iubesc. Nu știu cum, nu știu când am devenit dependentă de tine. Nu caut să mă vindec,  nu mai caut explicații, nu caut să mă trezesc.

Ești vis? Nu mai știu. Nu te-am cerut, nu te-am căutat. Ai apărut de niciunde și ai rămas să-mi fii tot. Zilele trec. Azi te cer și te caut. Urăsc timpul și te iubesc. Nu, nu e vis, știu că exiști. Știu că te-ai născut ca să-mi fii. Am știut de la început că tu ești. Poate că te-am cerut, totuși. Poate că te-am căutat. Nu mai știu, știu doar că, atunci când ai apărut, am știut. 

Zilele trec. Cu fiecare dintre ele, îmi ești mai aproape. Visez oare? Dacă ești vis, nu vreau să mă trezesc. Rămâi, lasă-mă să te visez. Nu mă trezi. Lasă-mă să te iubesc și să urăsc. Lasă-mă să te aud, să te văd, să te simt. Rămâi drog, zilnic, constant. Rămâi cum îmi ești, chiar dacă, poate, ești doar vis. Vino mai aproape. Lasă-mă să te iubesc. 

Lasă un răspuns

