Test: Cand vei muri ?

Am gasit un test misto pe unica.ro Am raspuns la 10 intrebari si… iata ce-am aflat:

”Ai mare grijă de sănătatea ta și nu faci nimic care ți-ar putea strica echilibrul. Ești o persoană înțeleaptă și reușești întotdeauna să alungi energia negativă din viața ta. Ai în jurul tău oameni care te iubesc și care vor rămâne lângă tine și la a 90-a aniversare, pentru că vei ajunge cu siguranță până acolo, dacă vei continua să trăiești astfel.”

Parca nu mi-a convenit, asa ca am reluat testul, dand raspunsurile asa cum le-as fi dat acum 10 ani . Rezultatul?

”Ești genul de persoană care vrea să se bucure de viață, fără a face, însă, excese. Trăiești frumos, iar stilul tău de viață îți aduce mulți prieteni. Ești respectat și admirat și nu vei rămâne singur nici când vei stinge cele 80 de lumânări de pe tortul tău. Partea cea mai bună este că pacea interioară pe care o ai te va face să arăți cu 10 ani mai tânăr.”

Cum o fi mai bine? Sa am 80 si sa arat cu 10 mai tanara sau sa am 90 si sa am multa lume in jur? Parca m-as opri la prima varianta, desi chestia cu lumanarile ma cam framanta… Sper ca era vorba de tort-tort, nu de vreo coliva personala. Si mai sper ca nu voi avea in jur oameni care vor astepta sa-mi dau duhul de la atata suflat in lumanari! Ce bine ca s-au inventat lumanarile-cifre, n-o sa trebuiasca sa-mi dau ultima suflare pe altarul ultimei aniversari. Totusi, am o mica nelamurire: 80 fix? Adica, cum ar veni, suflu in lumanare si pa? Sau apuc sa mananc din tort? Si daca apuc sa mananc din tort, am timp sa-mi curat proteza? Parca n-as vrea sa mor cu resturi de blat printre dinti🤔Aaa, inca ceva: de ce dom’le  80 si de unde stiti voi? Adica cum, a venit la voi Doamne-Doamne si v-a zis ca daca nu fumez,  nu pierd noptile si frec manganu’ la munca, ma gaseste obzeciu’  ? Neee, nu va cred! 

4 comentarii

  1. Dacă ar fi să mă iau după ei, eram moartă de mult :))

    1. :))) Nu te lua dupa ei, iti spun eu: o sa traiesti 112 ani 😆

      1. Ce bine ar fi :)))

Lasă un comentariu